![03 03](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-fabia/thumbs/thumbs_03.jpg)
![octavia_200x80 octavia_200x80](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_copy_0_octavia_200x80.jpg)
![fabia fabia](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_fabia_200x80.jpg)
![praktik praktik](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_praktik_200x80.jpg)
![06_gallery_01 06_gallery_01](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-octavia-tour/thumbs/thumbs_06_gallery_01.jpg)
![supc003 supc003](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-superb-combi/thumbs/thumbs_supc003.jpg)
![03_superb 03_superb](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-superb/thumbs/thumbs_03_superb.jpg)
![02 02](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-praktik/thumbs/thumbs_02.jpg)
BMW u modelu Z4 se nabízí jeden šestiválcový motor.
Spotřeba paliva:
Proč mají roadstery dlouhou kapotu? Aby se pod ni vešlo šest válců v řadě umístěných po směru jízdy. Protože pouze řadový benzinový šestiválec nabízí ideální kombinaci hmotnosti a výkonu, perfektního vyrovnávání hmoty a komfortního chodu motoru. Jedinečný pocit z výkonu, to je BMW Z4 sDrive23i (150 kW / 204 PS) a sDrive30i (190 kW / 258 PS) s obzvláště lehkou, hořčíkovou skříní motoru. Díky technologii TwinPower Turbo a přímému vstřikování HPI umí BMW Z4 sDrive35i podat výkon 225 kW (306 PS) při velmi tichém chodu motoru. Ještě oslnivější je BMW Z4 sDrive35is, jehož výkon 250 kW (340 PS) a vysoký točivý moment až 500 Nm slibuje radost jízdy bez kompromisů.
Díky automatické sportovní sedmistupňové převodovce* probíhá řazení bez jakéhokoliv přerušení hnací síly. Modus automatického řazení se snoubí s obzlváště komfortní dynamikou. Díky funkci Dynamic Driving Control lze zvolit nastavení jízdních vlastností na Normal, Sport či Sport+.
Pohyby řadicí páky v rozmezí pouhých 45 milimetrů zaručují precizní řazení. Sériová šestistupňová manuální převodovka a motor s vysokými otáčkami zprostředkovávají ještě větší radost z jízdy. Inovovaná šestistupňová sportovní automatická převodovka Steptronic snižuje spotřebu a řadí dvakrát rychleji. Pro obě převodovky platí: dynamický zážitek z jízdy při všech rychlostech a
vysoká efektivita na krátkých i dlouhých trasách
Hliníková náprava s dvojitými příčnými rameny má ve srovnání s obvyklou ocelovou nápravou o asi 30% nižší hmotnost. Dochází tím tak k menšímu zatížení přední nápravy, což vede k vyrovnanějšímu rozdělení zatížení obou náprav. Výsledkem je precizní a agilní jízdní chování i v mezních situacích
Do strmých kopců se vine uzounká silnice pokrytá hladkým asfaltem. To je ta správná chvíle využít systém kontroly jízdní dynamiky (Dynamic Driving Control) a přepnout na modus Sport+. Jediné stisknutí tlačítka a charakter vozu se rázem změní. Motor ještě lépe reaguje, řízení je přímější a adaptivní M podvozek tužší, sportovní automatická převodovka řadí rychleji. Když se silnice napřímí a říká si o uvolněný styl jízdy, můžete dalším stisknutím tlačítka přepnout na nastavení Normal. V každém ze třech možných nastavení je však BMW Z4 ucelenou souhrou pro větší radost z jízdy