![01 01](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-fabia/thumbs/thumbs_01.jpg)
![05 05](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-fabia/thumbs/thumbs_05.jpg)
![octavia_200x80 octavia_200x80](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_copy_0_octavia_200x80.jpg)
![praktik praktik](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_praktik_200x80.jpg)
![octavia_combi_200x80 octavia_combi_200x80](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_octavia_combi_200x80.jpg)
![supc002 supc002](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-superb-combi/thumbs/thumbs_supc002.jpg)
![03_superb 03_superb](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-superb/thumbs/thumbs_03_superb.jpg)
![02_0 02_0](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-roomster/thumbs/thumbs_02_0.jpg)
Motor 4,0 V8 disponuje výkonem 309 kW (420 k) a točivým momentem 400 Nm. Na druhou stranu BMW bude disponovat maximem točivého momentu při 3 900 ot./min, ovšem celých 85 procent točivého momentu nabídne až do 6 500 ot./min a více než 340 Nm nabídne již při 2 000 ot./min. Omezovač otáček je nastaven na 8 300 ot./min.
Osmiválec v BMW M3 patří k nejlehčím osmiválcům na světě a je dokonce lehčí, než šestiválec v minulé generaci. O to se postaraly slitiny hliníku. Motor váží pouhých 202 kg, což je o 15 kg méně než, motor 3,2 R6 minulé generace.
Spotřeba paliva:
Výkony a parametry motoru jsme rozebírali a nyní se k nim vracet nebudeme. BMW však nyní doplnilo jízdní výkony: akcelerace 0-100 km/h bude nové M3 trvat 4,8 s, nejvyšší rychlost bude tradičně omezena na 250 km/h. Díky využití chytrých spořících technologií přitom auto dosahuje kombinované spotřeby 12,4 l/100 km.
Pro majitele M3 bude novinkou tlačítko „MDrive“, známé z novějších modelů divize Motorsport. Řidič může jeho prostřednictvím snadno vyvolat oblíbené nastavení řídicí jednotky motoru, diferenciálu, stabilizačního systému a proměnného posilovače řízení Servotronic. Pokud se s obsluhou pokročilých funkcí mobilního telefonu obracíte zásadně na své zaměstnance, nová M3 nejspíš nebude auto pro vás.