Motory
BMW nabízí u řady 7. tři motory dva benzínové a jeden dieselový, motory jsou přeplňované biturbem. Motory díky přeplňování se mohou pochlubit extrémně plochou křivkou točivého momentu a nízkou spotřebou. Ty to motory se nabízejí i v prodloužené verzi Li.
Benzínový šestiválec
BMW 740i
- Zdvihový objem: 2979 cm3
- Počet válců/ventilů: 6/4
- Zdvih/vrtání: 89,6/84 mm
- Max. výkon: 240KW (326k) při 5800 ot. /min
- Max.točivý moment: 450Nm při 1500 – 4500 ot./min
- Maximální rychlost: 250 km/h
- Zrychlení 0 – 100 km/h: 5,9 s
Spotřeba paliva:
- Město: 13,8 l
- Mimo město: 7,6 l
- Kombinovaná spotřeba: 9,9 l
BMW 740Li
- Zdvihový objem: 2979 cm3
- Počet válců/ventilů: 6/4
- Zdvih/vrtání: 89,6/84 mm
- Max. výkon: 240KW (326k) při 5800 ot. /min
- Max.točivý moment: 450Nm při 1500 – 4500 ot./min
- Maximální rychlost: 250 km/h
- Zrychlení 0 – 100 km/h: 6,0 s
Spotřeba paliva:
- Město: 14,0 l
- Mimo město: 7,7 l
- Kombinovaná spotřeba: 10,0 l
Benzinový osmiválec
BMW 750i
- Zdvihový objem: 4395 cm3
- Počet válců/ventilů: 8/4
- Zdvih/vrtání: 88,3/89 mm
- Max. výkon: 300KW (407k) při 5500 ot. /min
- Max.točivý moment: 600Nm při 1750 – 4500 ot./min
- Maximální rychlost: 250 km/h
- Zrychlení 0 – 100 km/h: 5,2 s
Spotřeba paliva:
- Město: 16,4 l
- Mimo město: 8,5 l
- Kombinovaná spotřeba: 11,4 l
BMW 750Li
- Zdvihový objem: 4395 cm3
- Počet válců/ventilů: 8/4
- Zdvih/vrtání: 88,3/89 mm
- Max. výkon: 300KW (407k) při 5500 ot. /min
- Max.točivý moment: 600Nm při 1750 – 4500 ot./min
- Maximální rychlost: 250 km/h
- Zrychlení 0 – 100 km/h: 5,3 s
Spotřeba paliva:
- Město: 16,4 l
- Mimo město: 8,5 l
- Kombinovaná spotřeba: 11,4 l
Naftový šestiválec
BMW 730d
- Zdvihový objem: 2.993 cm3
- Počet válců/ventilů: 6/4
- Zdvih/vrtání: 90,0/84,0 mm
- Max. výkon: 180KW (245k) při 4000 ot. /min
- Max.točivý moment: 540Nm při 1750 – 3000 ot./min
- Maximální rychlost: 245 km/h
- Zrychlení 0 – 100 km/h: 7,2 s
Spotřeba paliva:
- Město: 9,5 l
- Mimo město: 5,9 l
- Kombinovaná spotřeba: 7,2 l
Benzinový dvanáctiválec v BMW 760i a 760Li.
Motor, který byl vyvinut proto, aby se stal měřítkem a překonal i ta nejvyšší očekávání: nově zkonstruovaný V dvanáctiválec v BMW 760i a 760Li je přesvědčivý díky svému jedinečně tichému chodu, vysoké dynamice a nevyčerpatelným silovým rezervám – při maximální efektivitě. Šest litrů obsahu a nejnovější technologie TwinPower Turbo dávají vzniknout výkonu 400 kW (544 PS) a maximálnímu točivému momentu 750 Nm, který je k dispozici již od 1 500 otáček. Zrychlení z 0 na 100 km/h je pro celohliníkový motor otázkou pouhých 4,6 sekund. A spotřeba je přitom neméně oslnivá: Díky vstřikování High Precision Injection si BMW 760i vezme jen 12,9 litrů na 100 km
Benzinový osmiválec v BMW 750i.
Nový osmiválec BMW 750i se vyznačuje maximální silou a výkonem při současném snížení spotřeby paliva i emisí. Nový motor V8 s technologií Twin Turbo nabízí maximální výkon 300kW/407k. Špičkový točivý moment 600 Nm je konzistentně udržovaný mezi 1 750 a 4 500 ot./min. Zrychlení z klidu na 100 km/h zabere pouhých 5,2 sekund. Co však jsou suchá čísla ve srovnání s jedinečným zvukem V8?
Řadový benzinový šestiválec u BMW 740i.
S výkonem 240 kW/326 k je řadový šestiválec BMW silnější, než kdykoliv předtím. Pohonná jednotka vozu BMW 740i přichází s kombinací exkluzivních technologií BMW Twin Turbo a High Precision Injection, které dodávají jedinečnou sílu a výkon v kombinaci s opravdu obdivuhodnou komplexní hospodárností. Jen 5,9 sekund trvá zrychlení z 0 na 100 km/h. Mnohem nižší je také hmotnost motoru, mimo jiné díky použití odlehčených materiálů, což je samozřejmě ku prospěchu celkové dynamiky vozu.
Řadový dieselový šestiválec v BMW 730d, 730Ld a 740d.
Sportovní výkon a zároveň maximální efektivita: podle toho se pozná BMW 740d. Základem pro oslnivý výkon 225 kW (306 PS) je kombinace jednoho velkého a jednoho malého turba, která zaručuje maximální točivý moment a tah motoru v celém spektru otáček. BMW 730d pak díky kombinované spotřebě pouhých 6,8 litrů na 100 km vykazuje jedinečnou efektivitu a díky točivému momentu 540 Nm suverénní sílu v každé situaci