![03 03](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-fabia/thumbs/thumbs_03.jpg)
![roomster roomster](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_roomster_200x80.jpg)
![octavia_fl_03 octavia_fl_03](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-octavia/thumbs/thumbs_octavia_fl_03.jpg)
![06_gallery_01 06_gallery_01](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-octavia-tour/thumbs/thumbs_06_gallery_01.jpg)
![supc001 supc001](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-superb-combi/thumbs/thumbs_supc001.jpg)
![supc003 supc003](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-superb-combi/thumbs/thumbs_supc003.jpg)
![yeti_02 yeti_02](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-yeti/thumbs/thumbs_yeti_02.jpg)
![01 01](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-praktik/thumbs/thumbs_01.jpg)
Komfort zadních sedadel: Obě samostatná zadní sedadla, která jsou na přání k dispozici s Paketem Lounge, je možné elektricky posunovat a nastavit sklon opěradla tak, aby nabídla co nejlepší polohu proodpočinek a uvolnění každého z cestujících – ovládání je umístěno na loketní opěrce zadních dveří. Cestující vpředu mají možnost regulovat klimatizaci samostatně pro levou a pravou stranu. Komfort jeposílen i jemným rozptylem vzduchu, aniž by docházelo k vytváření nepříjemného průvanu. Cestující vzadu mají k dispozici ovladače pro nastavení intenzity větrání a orientaci proudu vzduchu. Teplotní rozdílyuvnitř a vně vozu jsou vyhodnocovány tepelným čidlem, které v závislosti na intenzitě slunečního záření umožňuje udržet konstantní teplotu ve vnitřním prostoru vozidla.
Systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu (AFIL) zjišťuje na dálnici nebo na rychlostní komunikaci při rychlostech nad 80 km/h pomocí infračervených snímačů umístěných v předníčásti vozidla a sledujících vozovku každé přejetí dělící čáry. V případě vybočení z jízdního pruhu bez zapnutí směrových světel je řidič upozorněn spuštěním vibračních zařízení, umístěných v sedákujeho sedadla, a to napravo či nalevo podle toho, na které straně došlo k vybočení. Řidič tak může provést potřebné korekce směru jízdy. Funkci lze aktivovat pomocí ovladače umístěného nacentrálním panelu. Samonatáčecí bi-xenonové světlomety, řízené elektronickým systémem, se natáčejí v reálném čase v závislosti na úhlu otočení volantu a rychlosti vozidla. Každý světlomet používátechnologii výbojky, je aktivní jak v poloze potkávacích světel, tak i dálkových světel a zároveň zajišťuje dostatečné a účinné osvětlení prostoru před vozidlem. Head-up displej umožňuje řidiči mít zavšech okolností k dispozici všechny nezbytné jízdní informace, aniž by musel odvracet zrak z vozovky.