![02 02](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-fabia/thumbs/thumbs_02.jpg)
![05 05](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-fabia/thumbs/thumbs_05.jpg)
![octavia_200x80 octavia_200x80](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_copy_0_octavia_200x80.jpg)
![octavia_fl_01 octavia_fl_01](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-octavia/thumbs/thumbs_octavia_fl_01.jpg)
![06_gallery_01 06_gallery_01](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-octavia-tour/thumbs/thumbs_06_gallery_01.jpg)
![02_0 02_0](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-roomster/thumbs/thumbs_02_0.jpg)
![yeti_02 yeti_02](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-yeti/thumbs/thumbs_yeti_02.jpg)
![yeti_06 yeti_06](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-yeti/thumbs/thumbs_yeti_06.jpg)
Život je dobrodružství, které je potřeba si prožít s SUV s pohonem 4×4 jako je Fiat Sedici. Je elegantní, robustní, kompaktní a přitom pohodlné, šetrné k životnímu prostředí a rozhodně se před ničím nezastaví. Je jen na Vás, zdali zvolíte pohon 4×4 či pohon pouze předních kol.
Fiat Sedici. Protože každý den je 4×4.
3 – letá záruka (nebo 100 000 km)!
Bláto, sníh a písek
V poloze LOCK je rozdělování točivého momentu mezi přední a zadní nápravoublokováno v poměru 50/50, aby byl zajištěn pohotový a stabilní rozjezd i za extrémních podmínek počasí. Tento režim je udržován až do dosažení rychlosti 60 km/h, kdy se automaticky přepíná na režim AUTO.
Poletující sníh, nezpevněný a mokrý povrch
V poloze AUTO se točivý moment normálně přenáší na přední kola, ale pokud klesne přilnavost k terénu, systém zareaguje, jako by byl zapnut na režim pohonu 4×4 aautomaticky upraví rozdělování točivého momentu mezi přední a zadní nápravu.
Městský provoz a dálnice
S přepínačem v poloze 2WD se točivý moment přenáší pouze na přední kola. Režim 4×4 není aktivní, což vede ke snížení spotřeby.