Výbava
Sériová výbava
- ABS + EBD
- VSA + TSA (Trailer Stability Assist)
- Airbag na straně řidiče
- Airbag na straně spolujezdce
- Boční airbagy
- Hlavové airbagy
- Předpínače bezpečnostních pásů
- Kotoučové brzdy přední+zadní
- Vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
- Třetí brzdové světlo
- Přední aktivní opěrky hlavy
- Aktivní elektrický posilovač řízení
- ECU imobilizér
- Elektricky ovládaný posuv předních oken
- Elektricky ovládaný posuv zadních oken
- Elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka
- Elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka
- Výškově nastavitelný volant
- Výškově nastavitelné sedadlo řidiče
- Nastavitelná tuhost bederní opěrky sedadla řidiče
- Sklopné opěradlo zadního sedadla
- Dělené v poměru 3:2
- Zadní loketní opěrka
- Středová zadní opěrka hlavy
- Zadní středový 3 bodový bezpečnostní pás
- Uchycení dětské sedačky ISO FIX vzadu
- Zrcátko ve sluneční cloně řidiče
- Zrcátko ve sluneční cloně spolujezdce
- Čtecí lampička
- Klimatizace (A/C) dual
- Palubní počítač
- Multiinformační display
- Systém připomenutí servisu Honda
- Nárazník v barvě vozu
- Vnější zrcátka v barvě vozu
- Kliky dveří-chrom
- Disky kol z lehkých slitin
- Směrová světla ve zpětných zrcátkách
- Metalická / perleťová barva
- Disky kol z lehkých slitin 16″
- Autorádio s CD+MP3 přehrávačem
- Ovládání autorádia na volantu
- Automatická regulace hlasitosti
- Zabudované reproduktory 6
- Integrovaná anténa v zadním okně
- Konektor vstupu AUX
Příplatková výbava
- Přední mlhová světla
- Zadní spoiler
- Disky kol z lehkých slitin 17″
- Disky kol z lehkých slitin 18″
Agilní jízdní vlastnosti, bezpečná ovladatelnost
Sportovně založení řidiči u nové Hondy Accord ocení její větší agilitu. Níže položené těžiště, širší rozchod kol a zcela nové zavěšení předních kol se dvěma lichoběžníkovými rameny a zadní víceprvková náprava s variabilně nastavitelnými tlumiči spolu s větší torzní tuhostí karosérie zlepšují reakci vozu na pokyny řidiče. Ovládání je citlivější a jistější. Současně došlo k výraznému omezení naklánění karosérie.
Elektrický posilovač řízení s proměnlivým účinkem v závislosti na rychlosti jízdy je nyní součástí standardní výbavy všech modelů. Tento nový systém je vybaven výkonným bezkartáčovým motorem s nízkými setrvačnými hmotami a zajišťuje vynikající odezvu řízení při vyšších rychlostech a přispívá tak k pocitu stability a jistoty. S ohledem na dynamičtější nastavení podvozku nové Hondy Accord byl také použit strmější převod řízení.
Komplexní soubor bezpečnostních prvků
Celou řadu prvků pasivní bezpečnosti doplňuje neobvykle široká řada systémů aktivní bezpečnosti, které přispívají k ještě větší jistotě jízdy. Stabilizační systém VSA je součástí standardní výbavy všech modelů. Jeho úkolem je pomoci řidiči zachovat kontrolu nad vozidlem při průjezdu zatáčkou, akceleraci a při náhlých manévrech. V těchto situacích systém podle potřeby přibrzdí kola na pravé nebo na levé straně vozu a podle potřeby upraví výkon motoru.
Aktivní elektrický posilovač řízení (EPS)
Nový Accord je dále vybaven inovativním systémem, který využívá schopností stabilizačního systému VSA a elektrického posilovače řízení. Tento systém nazývaný aktivní EPS sleduje výskyt nestability při jízdě na kluzké vozovce, při průjezdu zatáčkou či při brzdění a automaticky pomůže řidiči provést vhodnou korekci řízení pro optimální vyřešení krizové situace.
Tato pomoc probíhá formou lehkého natočení volantu v potřebném směru, avšak za řízení vozidla je vždy plně odpovědný řidič. Tento pomocný pohyb volantu však poskytuje řidiči dostatečný prostor pro to, aby intuitivně zareagoval a dokázal tak vlastními silami obnovit stabilitu či zkrátit brzdnou dráhu a zachoval si tak kontrolu nad vozidlem.
Systém rozšířené podpory řízení (ADAS) u verze Top Executive
Pro výbavu Top Executive s motory 2.2 i-DTEC a 2.4 i-VTEC je k dispozici systém rozšířené podpory řízení (ADAS) tvořený souborem tří průlomových technologií, které zvyšují bezpečnost jízdy na novou úroveň. První z těchto technologií je Systém pro udržování jízdního pruhu (LKAS), který za pomoci kamery sleduje polohu vozidla v jízdním pruhu a v případě potřeby ji upraví lehkým zásahem do řízení, čímž se snižuje zatížení řidiče při jízdě na dálnici a současně se zvyšuje bezpečnost.
Adaptivní tempomat (ACC) využívá radaru pracujícího v pásmu milimetrových vln pro udržení stálé vzdálenosti od vozidla vpředu. Tím se zvyšuje komfort jízdy a snižuje se únava řidiče.
Třetím systémem ADAS je Systém pro zmírňování následků kolize (CMBS), který sleduje vzdálenost Hondy Accord od vozidla vpředu a rychlost přibližování obou vozidel. Systém dokáže řidiče upozornit na hrozící nebezpečí srážky a v případě, že je nehoda nevyhnutelná, pomáhá zmírnit její následky.
Více se o těchto technologiích dozvíte v sekci „Technologie“.
Tyto systémy doplňují prvky pasivní bezpečnosti Hondy Accord, které zahrnují předpínače předních bezpečnostních pásů včetně omezovačů tahu, dvoufázové čelní airbagy, boční airbagy řidiče a spolujezdce, hlavové airbagy pro cestující vpředu i vzadu, či kotvy k systému ISOFIX a oka pro upevnění bezpečnostních popruhů dětských sedaček. Přední sedadla jsou vybavena aktivními opěrkami hlavy, které jsou aktivovány při zatlačení těla cestujícího do opěradla sedadla v případě nárazu zezadu. V této situaci speciální tuhá deska aktivuje táhla spojená s opěrkou hlavy, která se skloní směrem vpřed a pomůže podepřít hlavu cestujícího.