Motory
Honda City nabízí 1 benzínový motory (1.4 S).
Benzínové motory
HONDA City 1.4 S
-
Zdvihový objem: 1 339 ccm
-
Počet válců/ventilů: 4/8
-
Vrtání/zdvih: 73,0 x 80,0
-
Max.výkon: 61 KW při 5 700 ot. /min
-
Max.točivý moment: 119 Nm při 2 800 ot. /min
-
Maximalní rychlost: 175 km/h
-
Zrychlení 0 – 100 km/h : 13,7 s
Spotřeba paliva:
-
Město: 7,1 l
-
Mimo město: 4,8 l
-
Kombinovaná spotřeba: 5,6 l
Dynamická akcelerace a vynikající komfort pro cestující při cestovních rychlostech
Pokud jde o jízdní výkony, dostali konstruktéři za úkol vtisknout nové Hondě CITY „dynamické a uvolněné“ vlastnosti.
Snadná akcelerace a pružná odezva na sešlápnutí plynového pedálu zajišťují komfortní rozjezd a usnadňují předjíždění na dálnici.
Při běžné jízdě se vůz chová uvolněně, čímž přispívá k většímu komfortu.
Radost z jízdy, kterou mohou nabídnout pouze vozy Honda, spolu se špičkovým jízdním komfortem nového modelu CITY zcela jistě uspokojí požadavky kladené na kvalitu vozů nové generace.
Motor i-VTEC v nové Hondě CITY byl zkonstruován s důrazem na výkon ve všech jízdních režimech. Proto nabízí vysoký výkon, atraktivní spotřebu paliva a je ohleduplný k životnímu prostředí.
Motor i-VTEC se zdvihovým objemem 1,4 litru: Vysoký točivý moment poskytující potřebnou dynamiku ve všech otáčkách
Časování sacích ventilů a regulace jejich zdvihu umožňují přechod mezi požadavky na jízdu v nízkých a ve vysokých otáčkách. Optimalizované překrývání ventilů v nízkých, středních a vysokých otáčkách zlepšuje účinnost sání a výfuku, což vede k vynikajícímu výkonu s dostatkem točivého momentu ve všech otáčkách.
Podvozek zajišťuje mimořádně stabilní, ale přesto komfortní jízdní vlastnosti
Karoserie s vyšší torzní tuhostí poskytuje vynikající rovnováhu mezi dvěma rozdílnými cíli – vysokým komfortem jízdy, kdy podvozek pohlcuje všechny nerovnosti, a jízdní stabilitou i při vysokých rychlostech, ke které přispívá i zavěšení předních i zadních kol, jež bylo pečlivě vyladěno z hlediska dosažení optimálních vlastností.