Motory
Honda Civic Hybrid nabízí 1 benzínový motor (Hybrid).
Benzínové motory
HONDA Civic Hybrid Hybrid
-
Zdvihový objem: 1 339 ccm
-
Počet válců/ventilů: 4/8
-
Vrtání/zdvih: 73,0 x 80,0
-
Max.výkon: 70 KW při 6 000 ot. /min
-
Max.točivý moment: 123 Nm při 4 600 ot. /min
-
Maximalní rychlost: 185 km/h
-
Zrychlení 0 – 100 km/h : 12,1 s
Spotřeba paliva:
-
Město: 5,2 l
-
Mimo město: 4,3 l
-
Kombinovaná spotřeba: 4,6 l
Nový hybridní pohon
Třístupňový motor i-VTEC využívá pěti rozpojitelných vahadel pro každý válec, ty mohou být spojeny/rozpojeny působením hydraulického systému. Tím je dosaženo tří stupňů řízení ventilů v závislosti na jízdních podmínkách tak, aby bylo dosaženo rovnováhy mezi dynamikou jízdy a spotřebou paliva.
Elektromotor, který byl nezávisle vyvinut značkou Honda, využívá cívek s vysokou hustotou vinutí a výkonných magnetů, které v porovnání se stávajícím modelem při zachování stejných rozměrů umožňují dosažení 1,5-násobného výkonu. Invertor používaný pro řízení otáček motoru, je spojen s elektronickou řídicí jednotkou (ECU) motoru, díky čemuž je zajištěno přesné digitální řízení a umožněno dosažení ještě vyšší účinnosti motoru a nižší spotřeby. Kapacita baterií v porovnání se stávajícím modelem vzrostla přibližně o 30%, přičemž kompaktnější a speciálně tvarovaný prostor pro jejich uložení zajišťuje vyšší účinnost chlazení, odolnost proti vibracím, a tedy i dlouhodobější spolehlivost.
Spalovací motor je vybaven systémem inteligentního duálního a sekvenčního zapalování i-DSI (Intelligent Dual and Sequential Ignition) značky Honda, který v každém válci využívá dvou zapalovacích svíček a zlepšuje spalování paliva tím, že obě svíčky v závislosti na jízdních podmínkách vytvoří jiskru buď současně, nebo postupně.
Vozidlo je rovněž vybaveno dynamickým regeneračním brzdovým systémem, který zajišťuje hydraulické řízení brzd v závislosti na úrovni regenerace. To umožňuje maximální regeneraci energie spolu s hladkým brzdným účinkem odpovídajícím tlaku vyvinutému na brzdový pedál.
Převodovka s plynule měnitelným převodem (CVT) je u modelu Civic Hybrid součástí standardní výbavy. Nová konstrukce převodovky nabízí širší rozestup mezi maximálním a minimálním převodovým poměrem, díky kterému se zlepšila akcelerace a snížily se otáčky motoru při vysoké rychlosti. Převodovka řadí hladce a předvídatelně a pomáhá udržet systém IMA na úrovni maximální účinnosti.