Honda Legend nabízí 1 benzínový motor (Legend-3.5).

Benzínový motor

HONDA Legend-3.5

  • Zdvihový objem: 3 471 ccm
  • Počet válců/ventilů: 6/24
  • Vrtání/zdvih: 89,0 x 93,0
  • Max.výkon: 217 KW při 6 200 ot. /min
  • Max.točivý moment: 351Nm při 5 000 ot. /min
  • Maximalní rychlost: 250 km/h
  • Zrychlení 0 – 100 km/h : 7,3 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 17,0 l
  • Mimo město: 8,9 l
  • Kombinovaná spotřeba: 11,9 l

Motor a převodovka

3,7-litrový motor SOHC VTEC V6 nového Legendu je špičkový a je jedním z nejvýkonnějších ve své třídě. Moderní hliníkový motor se čtyřventilovou technologií, nastavitelným ovládáním ventilů a elektronickým řízením zdvihu ventilů disponuje výkonem 217 kW (295 k) při 6200 ot./min. Maximální točivý moment 371 Nm při 5000 ot./min. umožňuje zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,1 sekundy a maximální rychlost 250 km/h.

Se standardní pětistupňovou automatickou převodovkou může řidič řadit manuálně, a to buď řadicí pákou ve středové konzole, nebo pákovými ovladači umístěnými na volantu. Převodovka společně s inteligentním systémem řazení Grade Logic Control zajišťuje plynulý pohon zejména při jízdě do kopce. Systém Shift Hold Control spojený s elektronickým plynovým pedálem přináší výhody sportovně založeným řidičům na cestách s mnoha zatáčkami.

Podvozek

Inovativní podvozek modelu Legend je tvořen dvojitými příčnými rameny vpředu a víceprvkovou nápravou vzadu. Tato důmyslná technologie umožňuje komfortní jízdu v přímém směru a bezpečný průjezd zatáčkami, a to i na nerovných silnicích.

Velké vzduchem chlazené přední a zadní kotoučové brzdy a čtyřpístkové třmeny poskytují vozu vynikající brzdný výkon. Pomocné elektronické systémy jako ABS, EBD, VSA (stabilizační systém) poskytují řidiči podporu v potenciálně nebezpečných situacích.

Systém pohonu všech kol SH-AWD

Nová Honda Legend je standardně vybavena systémem pohonu všech kol ke zlepšení jízdy v zatáčkách. Systém pohonu všech kol SH-AWD (Super-Handling All-Wheel Drive) zvyšuje otáčky vnějšího zadního kola při rychlém průjezdu zatáčkou a přispívá tak k lepším jízdním vlastnostem vozu. Tím se výrazně zlepšuje ovládání automobilu díky vhodně vyváženému vyrovnávání přetáčivosti v ostrých zatáčkách.