![03 03](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-fabia/thumbs/thumbs_03.jpg)
![octavia tour octavia tour](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_octavia_tour_200x80.jpg)
![fabia_combi_200x80 fabia_combi_200x80](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_fabia_combi_200x80.jpg)
![octavia_fl_02 octavia_fl_02](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-octavia/thumbs/thumbs_octavia_fl_02.jpg)
![01_superb 01_superb](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-superb/thumbs/thumbs_01_superb.jpg)
![02_0 02_0](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-roomster/thumbs/thumbs_02_0.jpg)
![yeti_11 yeti_11](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-yeti/thumbs/thumbs_yeti_11.jpg)
![01_0 01_0](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-praktik/thumbs/thumbs_01_0.jpg)
zážehový řadový čtyřválec DOHC s vícebodovým vstřikováním
Spotřeba paliva
zážehový řadový čtyřválec DOHC s vícebodovým vstřikováním
Spotřeba paliva
zážehový šestiválec V6 DOHC s vícebodovým vstřikováním
Spotřeba paliva
Vznětový řadový čtyřválec SOHC 16V se systémem common rail
Spotřeba paliva
Auto nabídne několik novinek. Tou první je instalace zážehového čtyřválce s přeplňováním, který nahradí šestiválec. Výkon 204 kW při dvou litrech tak nabízí zajímavý měrný výkon 102 kW na jeden litr. Přitom by měla být měrná spotřeba na dálnici jen 6,9 l na 100 km. Jak to bude se spotřebou v reálném evropském cyklu (uváděná spotřeba je podle americké normy EPA), to zatím nevíme.
V předchozím článku jsme představili motor o objemu 2,4 litru. Ten je základem i k hybridnímu vozu. Je však dost upraven. Například byla jeho elektronika změněna tak, aby motor pracoval v takzvaném Atkinsonově cyklu. Ten zvyšuje účinnost motoru a přitom snižuje emise, protože lépe využívá teplo pro spalování směsi. Výkon motoru je 124 kW. K němu je pak přidán elektromotor o výkonu 30 kW. Teprve až pak je automatická šestistupňová převodovka.