Motory
Benzínové Motory
Hyundai 2,0i DCVVT
zážehový řadový čtyřválec DOHC s vícebodovým vstřikováním
- Zdvihový objem motoru: 1998 cm3
- Max. výkon: 120,7 kW/ 164 k při 6200 ot./min
- Max. točivý moment:197,2 Nm při 4600 ot./min
- Max rychlost: 207 km/h
- Zrychlení z 0-100 km/h: 10,5 s
Spotřeba paliva
- Město: 10,1 l
- Mimo město: 6,3 l
- Kombinovaná: 7,7 l
Hyundai 2,4i DCVVT
zážehový řadový čtyřválec DOHC s vícebodovým vstřikováním
- Zdvihový objem motoru: 2359 cm3
- Max. výkon: 127,9 kW/ 174 k při 6000 ot./min
- Max. točivý moment:227 Nm při 4000 ot./min
- Max rychlost: 213 km/h
- Zrychlení z 0-100 km/h: 8,9 s
Spotřeba paliva
- Město: 10,8 l
- Mimo město: 6,3 l
- Kombinovaná: 8,0 l
Hyundai 3,3i V6 CVVT
zážehový šestiválec V6 DOHC s vícebodovým vstřikováním
- Zdvihový objem motoru: 3342 cm3
- Max. výkon: 184 kW/ 250 k při 6000 ot./min
- Max. točivý moment:310 Nm při 4500 ot./min
- Max rychlost: 230 km/h
- Zrychlení z 0-100 km/h: 7,7 s
Spotřeba paliva
- Město: 14,0 l
- Mimo město: 7,4 l
- Kombinovaná: 9,9 l
Naftové motory
Hyundai 2,0 CRDi VGT
Vznětový řadový čtyřválec SOHC 16V se systémem common rail
- Zdvihový objem motoru: 1991 cm3
- Max. výkon: 110 kW/ 150 k při 3800 ot./min
- Max. točivý moment:305 Nm při 1800 – 2500 ot./min
- Max rychlost: 203 km/h
- Zrychlení z 0-100 km/h: 10,2 s
Spotřeba paliva
- Město: 7,8 l
- Mimo město: 5,0 l
- Kombinovaná: 6,0 l
Auto nabídne několik novinek. Tou první je instalace zážehového čtyřválce s přeplňováním, který nahradí šestiválec. Výkon 204 kW při dvou litrech tak nabízí zajímavý měrný výkon 102 kW na jeden litr. Přitom by měla být měrná spotřeba na dálnici jen 6,9 l na 100 km. Jak to bude se spotřebou v reálném evropském cyklu (uváděná spotřeba je podle americké normy EPA), to zatím nevíme.
V předchozím článku jsme představili motor o objemu 2,4 litru. Ten je základem i k hybridnímu vozu. Je však dost upraven. Například byla jeho elektronika změněna tak, aby motor pracoval v takzvaném Atkinsonově cyklu. Ten zvyšuje účinnost motoru a přitom snižuje emise, protože lépe využívá teplo pro spalování směsi. Výkon motoru je 124 kW. K němu je pak přidán elektromotor o výkonu 30 kW. Teprve až pak je automatická šestistupňová převodovka.