Antara
Pod skvělým vzhledem tohoto off-roadu se nalézá celá řada inteligentních prvků pro ovládání podvozku, které vám dodávají potřebnou odezvu, ať už jsou podmínky jakkoliv náročné. Množství jízdních technologií a k tomu špičkové ovládání, které máte v konečcích svých prstů.
Přečtěte si více o technologiích Opel Antara, pohonu všech kol a odpovídající nabídce prvků aktivní a pasivní bezpečnosti.
Pohon všech kol (All-wheel drive – AWD)
Opel Antara je vybaven elektronicky řízeným pohonem všech kol. Za normálních jízdních podmínek je aktivován náhon na přední kola. Nicméně v náročnějším terénu nebo na kluzkém povrchu je automaticky aktivován náhon na všechna kola, přičemž je trakční poměr rozdělen pro optimální výkon mezi přední a zadní nápravu v poměru 50:50.
Přední náhon je dostupný u benzínové jednotky 2.4 a naftové jednotky 2.0 CDTI.
Systém řízeného klesání (Descent Control System – DCS)
Opel Antara obsahuje ve standardní výbavě náklonový systém DSC – Descent Control System. Při aktivaci DSC systém udržuje konstantní rychlost klesání, která je volena pedálem plynu.
Vnější design
Proč by mělo auto 4×4 vypadat jako hračka? Opel Antara má všechno, co si jen můžete přát: všestranný přístup, zvýšený profil a silný první dojem. Ale přesto je to Opel s elegantními křivkami a praktickým designem, který od něj čekáte.
Všimněte si, jak přední a zadní světlomety ladně přecházejí do křivek vozu, prohlédněte si stoupající okenní linku a dobře promyšlené detaily, jako třeba zahlobené mlhovky, madla dveří nebo střešní lyžiny. A pak se zamyslete nad tím, jak výborně se takový robustní SUV styl hodí do města i do přírody.