Motory
Benzínové motory
Koleos 2,5 16V 170 k 4×2
Benzínový motor, se zajímavou spotřebou a pružností
- Objem motoru: 2488 cm3
- Max. výkon: 126 KW při 6000 ot./min
- Max. točivý moment: 226 Nm při 4400 ot./min
- Max rychlost: 191 km/h
- Zrychlení z 0-100 km/h: 9,0 s
Spotřeba paliva
- Město: 12,8 l
- Mimo město: 7,9 l
- Kombinovaná: 9,6 l
Naftový motory
Koleos 2,0 dCi 150 k 4×2
Naftový motor, se systémem common rail
- Objem motoru: 1995 cm3
- Max. výkon: 110 KW při 4000 ot./min
- Max. točivý moment: 320 Nm při 2000 ot./min
- Max rychlost: 183 km/h
- Zrychlení z 0-100 km/h: 10,0 s
Spotřeba paliva
- Město: 8,8 l
- Mimo město: 6,0 l
- Kombinovaná: 6,8 l
Koleos 2,0 dCi 150 k 4×4
Naftový motor, se systémem common rail
- Objem motoru: 1995 cm3
- Max. výkon: 110 KW při 4000 ot./min
- Max. točivý moment: 320 Nm při 2000 ot./min
- Max rychlost: 182 km/h
- Zrychlení z 0-100 km/h: 10,4 s
Spotřeba paliva
- Město: 9,1 l
- Mimo město: 6,3 l
- Kombinovaná: 7,3 l
Koleos 2,0 dCi 175 k 4×4
Naftový motor, se systémem common rail
- Objem motoru: 1995 cm3
- Max. výkon: 127 KW při 3750 ot./min
- Max. točivý moment: 360 Nm při 2000 ot./min
- Max rychlost: 191 km/h
- Zrychlení z 0-100 km/h: 9,9 s
Spotřeba paliva
- Město: 9,3 l
- Mimo město: 6,6 l
- Kombinovaná: 7,5 l
Moderní, dynamický, ušlechtilý… již na první pohled Koleos upoutá svou robustností, která je zárukou odolnosti a bezpečí. velká světlá výška vozu, mohutné blatníky a profilovaná linie střechy vypovídají o nesporných schopnostech tohoto vozu. unikátní styl je obohacen novou barvou karoserie béžová Minéral, ochranným krytem podvozku v provedení chrom, střešním spojlerem a exkluzivními disky kol z lehké slitiny 18”.
S Koleosem není žádná cesta dostatečně dlouhá. Přesné řízení, dokonalá stabilita a dynamické kvality vozu na silnici či dálnici jsou zcela zasvěceny vašemu potěšení. Řízení dostane se spolehlivým a výkonným vozem Koleos, poháněným motory o výkonu 150 a 175 k, zcela novou podobu: požitek z cestování na palubě pohodlného a prostorného crossoveru. elektronicky řízený pohon všech kol je navíc zárukou optimální kontroly chování vozu za každého počasí a v jakémkoliv terénu.