Motory
1,0 l VVT-i 1KR-FE (benzin)
- Zdvihový objem: 998 cm3
- Maximální výkon: 50 kW/6000 ot. za min.
- Maximální točivý moment: 91 kW/4800 ot. za min.
- Převodovka: manuální, Multidrive
- Maximální rychlost: 150 km/h
- Zrychlení z 0 na 100 km/h: 16,6-17,7 s
- Emise CO2: 105-110 g/km
- Objem palivové nádrže: 32 l
- Spotřeba paliva:
-
- Ve městě: 5,2-5,7 l/100 km
- Mimo město: 4,0-4,1 l/100 km
- Kombinovaná: 4,5-4,7 l/100 km
- Dostupné s výbavami: Luna, Sol
1,33 l Dual VVT-i 1NR-FE (benzin)
- Zdvihový objem: 1329 cm3
- Maximální výkon: 72 kW/6000 ot. za min.
- Maximální točivý moment: 1230 kW/4400 ot. za min.
- Převodovka: manuální, Multidrive
- Maximální rychlost: 170 km/h (podle převodovky)
- Zrychlení z 0 na 100 km/h: 13,1-13,4 s
- Emise CO2: 113-120 g/km
- Objem palivové nádrže: 32 l
- Spotřeba paliva:
- Ve městě: 5,9-6,3 l/100 km
- Mimo město: 4,2-4,4 l/100 km
- Kombinovaná: 4,8-5,1 l/100 km
- Dostupné s výbavami: Lux
1,4 l D-4D 1ND-TV (diesel)
- Zdvihový objem: 1364 cm3
- Maximální výkon: 66 kW/3400 ot. za min.
- Maximální točivý moment: 190 kW/1800-3200 ot. za min.
- Převodovka: manuální
- Maximální rychlost: 170 km/h
- Zrychlení z 0 na 100 km/h: 12,6 s
- Emise CO2: 103 g/km
- Objem palivové nádrže: 32 l
- Spotřeba paliva:
- Ve městě: 4,8 l/100 km
- Mimo město: 3,4 l/100 km
- Kombinovaná: 3,9 l/100 km
- Dostupné s výbavami: Sol
Euro NCAP-Nezávislý testovací program, který zkoumá a hodnotí bezpečnost nových vozů. Vozy jsou hodnoceny škálou od jedné do pěti hvězdiček. Hodnotí se čtyři oblasti: bezpečnost dospělých cestujících, bezpečnost dětí, bezpečnost chodců a podpora bezpečnosti.
Protiblokovací systém brzd (ABS) s elektronickou distribucí brzdné síly (EBD) Systém ABS zabraňuje zablokování kol při prudkém brzdění. Systém EBD ho doplňuje optimalizací distribuce brzdné síly mezi všechna kola. Oba systémy společnězabraňují blokování kol a umožňují Vám vyhnout se překážkám i při prudkém brzdění.
Brzdový asistent (BA)-Systém BA automaticky podporuje činnost řidiče při prudkém brzdění v nebezpečné situaci, kdy sice sešlápl brzdový pedál rychle, ale s malou intenzitou. Systém přitom vyhodnocuje, jak rychle a jak silně řidič pedál sešlápl, a pokud je to nutné, automaticky brzdnou sílu zvýší. Rychlost a intenzita reakce systému kopíruje akci řidiče, jakmile pedál uvolní, systém odpovídající mírou svoji asistenci sníží.